VRC

De Vereniging van Registercontrollers (VRC) is een levendig netwerk van financiële professionals dat zich inzet voor de persoonlijke en professionele groei van haar leden. Om de nieuwe strategie van VRC te ondersteunen en versterken, hebben we een compleet nieuwe corporate identity ontwikkeld.

Een nieuw tijdperk voor VRC

VRC had een duidelijke eis: zij wilden worden gezien als een herkenbaar merk dat thuishoort aan de financiële top. Het nieuwe logo moest modern en aansprekend zijn, ondersteund door een bijpassend lettertype en een opvallend kleurenpalet.

Diensten

  • Branding

Ken je concurrenten

We begonnen met een uitgebreide concurrentie-analyse om de positie van VRC in het financiële landschap te begrijpen en te zien hoe hun concurrenten zich visueel presenteren. Hierdoor konden we een huisstijl creëren die VRC een sterk onderscheidend vermogen geeft, met een moderne uitstraling die zowel professioneel als betrouwbaar is.

We are finance.

Het resultaat is een vernieuwde huisstijl met een eigentijds en aansprekend logo, een zorgvuldig gekozen lettertype, en een fris kleurenpalet waarin blauw de hoofdtoon voert, aangevuld met gele en zwartgrijze accenten. Om de nieuwe identiteit kracht bij te zetten, introduceerden we ook een heldere en krachtige payoff: We are finance.

Branding & concept voor klant VRC

Over de VRC

De Vereniging van Registercontrollers (VRC) verenigt sinds 1988 afgestudeerden van de diverse post-masteropleidingen tot registercontroller. De VRC verbindt haar leden en biedt een netwerk waarin kennis en ervaring worden uitgewisseld. De organisatie zet zich in voor het opleiden en verenigen van top professionals in financieel management.

Andere
highlights

Gerelateerde
blogs