EMERCE

De uitgave Emerce 100 is een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce. Je leest hierin hoe beslissers uit de online-industrie de prestaties beoordelen van dienstenleveranciers, verdeeld over tientallen categorieën. Het ontwerp is gebaseerd op de restyling die eerder door ons is uitgevoerd.

Lef en vooruitstrevendheid

Dankzij de restyling is het blad gevarieerder geworden, met minder inwisselbare pagina’s en meer verrassingen voor de lezer. Er is meer ruimte voor beeld, de teksten zijn gelaagder en er zijn nieuwe rubrieken bedacht. De uitdaging hierbij was om Emerce te behouden als een degelijk business magazine, maar tegelijkertijd lef en vooruitstrevendheid uit te stralen.

Diensten

  • Art Direction
  • Design
  • Fotografie
  • Branding

Emerce 100

Voor de Emerce 100 lag de uitdaging in het creëren van een magazine dat in lijn ligt met het oorspronkelijke tijdschrift, maar toch een eigen karakter heeft. Hiervoor hebben we een moodboard gemaakt rond het thema ‘licht’. Zo ontstond het idee om met lichtprojecties te werken, waarbij het cijfer 100 een prominente rol kreeg. Op deze manier brachten we de fotografie in lijn met het thema van deze speciale uitgave. Voor de cover zijn we op zoek gegaan naar een illustrator die grafisch een statement kan maken. Dit resulteerde in een magazine dat niet alleen de professionele uitstraling van Emerce behoudt, maar ook fris, verrassend en visueel aantrekkelijk is.

Over Emerce

Emerce is sinds 1998 een multimediaal platform voor beslissers die opereren op het snijvlak van digitale marketing, media en e-business. Emerce signaleert opkomende technologieën en vernieuwende bedrijfsconcepten.

Other
highlights

Related
blogs