Door

Anne-Marije Buckens, de oprichter van 50 Company, wil via een magazine meer aandacht geven aan 50-plussers op de arbeidsmarkt. Samen met Anne-Marije ontwikkelden wij een redactionele formule en maakten wij een vormopzet voor het magazine dat de titel Door! meekrijgt.

Door! magazine: Inspiratie en kansen voor 50-Plussers op de arbeidsmarkt

Anne-Marije Buckens, de oprichter van 50 Company, wil via een magazine meer aandacht geven aan 50-plussers op de arbeidsmarkt. Samen met Anne-Marije ontwikkelden wij een redactionele formule en maakten wij een vormopzet voor het magazine dat de titel Door! meekrijgt.

Diensten

  • Content creation
  • Restyling

Loopbaan inspiratie

In Door! krijgen inspirerende rolmodellen en mensen die een bijzondere stap in hun loopbaan hebben gezet de ruimte om hun verhaal te vertellen. Daarnaast besteden we aandacht aan duurzaamheid, de nieuwste trends en ontwikkelingen en de banen van de toekomst.

Van schets naar productie

Na het ontwerpen van een stijlschets waarin fotografie, typografie en de huisstijl van 50 Company smaakvol samenkomen, produceerden en lanceerden we het magazine. Door! is voor elke 50-plusser die op zoek is naar een carrière switch een bron van inspiratie en informatie.

Over 50 Company

Anne-Marije Buckens richtte 50 Company in 2011 op omdat ze vond dat de positie van 50-plussers op de arbeidsmarkt een stimulans nodig had. Buckens deed onderzoek naar de 50-plusser in de arbeidsmarkt en ze ontdekte een disbalans tussen de almaar naar boven verschuivende pensioenleeftijd en het feit dat er vaak geroepen wordt dat werknemers na hun vijftigste niets meer waard zijn. Tot op heden matchte 50 Company al duizenden 50-plussers aan werkgevers.

Andere
highlights

Gerelateerde
blogs